عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 14 دی 1402
بازدید : 1172
نویسنده : سئوکار


قرص کینوکو AHCC تنها درمان قطعی و دائمی زگیل تناسلی است که در برندهای مختلف و با دوزهای متفاوت در دنیا تولید می شود. اما با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می شوید که بزرگترین و مورد اعتمادترین شرکت در این زمینه Quality Of Life است.

این شرکت آمریکایی محصولات مختلف Kinoko AHCC را با دوزهای مختلف تولید می کند که بهترین محصول این شرکت Kinoko Platinum است که کیفیت بالاتری نسبت به سایر مدل های AHCC دارد و معمولا برای درمان زگیل تناسلی فقط این مدل پلاتین تجویز می شود. بودن

AHCC Kinoko Platinum هم اکنون فرازتاب را در ایران عرضه می کند.

توضیحات کلی قرص Kinoko Platinum

Ahcc چیست؟

ژن ahcc چیست؟

کینوکو یا شیتاکه از خانواده قارچ ها است. کینوکو حاوی ترکیب AHCC است که به این معنی است

(ترکیب مربوط به هگزوز فعال)

به معنای (افزودن هگز مربوطه) است. این ترکیب جادویی این قارچ را به ماده ای منحصر به فرد و ارزشمند تبدیل کرد.

کپسول AHCC چیست؟

*** کپسول های ahcc انواع مختلفی دارند، مدل Kinoko Platinum دارای بالاترین دوز در بین تمامی مدل های موجود بوده و دوز آن یک و نیم برابر بیشتر از مدل Golden Kinoko است که Kinoko Platinum را به یک پاسخ منحصر به فرد تبدیل کرده است.

توجه داشته باشید:

با از بین بردن زگیل تناسلی با روش لیزر یا هر روش دیگری فقط ظاهر بیماری درمان می شود اما ویروس همچنان در بدن شما باقی می ماند و شما همچنان ناقل بیماری هستید و کسی که با او رابطه دارید خواهد شد. همچنین فرد دیگری را آلوده کند.

زگیل های HPV باید به طور کامل درمان شوند، در غیر این صورت به سایر نقاط بدن سرایت می کنند و درمان غیرممکن می شود و زائده ها و ویروس های باقی مانده در 5 تا 10 سال آینده باعث سرطان می شوند. نکته همین است.

قرص ahcc زگیل تناسلی را درمان می کند و ویروس HPV را برای مادام العمر از بدن دفع می کند. این ترکیب یک درمان جدید HPV نیست، بلکه سال ها به عنوان قرص ویروس زگیل HPV در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود.

ahcc قرصی برای تقویت سیستم ایمنی برای زگیل تناسلی است که منجر به افزایش ایمنی در برابر همه بیماری ها می شود.

ویژگی ها و عملکرد تبلت Kinoko Platinum

داروی Kinoko Platinum AHCC  فرازطب دارای ویژگی های زیر است:

درمان زگیل تناسلی

ویروس HPV را در جریان خون از بین می برد

فوق العاده سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

بدن را در برابر انواع بیماری ها مصون می کند

پیشگیری از انواع سرطان

پیشگیری از آنفولانزا و حتی کرونا

و به بهبود سریعتر بیماران کمک می کند.

عوارض داروهای HCC چیست؟

کپسول Ahcc هیچ عارضه ای ندارد و حتی افراد سالم نیز می توانند از این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان - کرونا یا هزاران بیماری دیگر استفاده کنند.

عوارض قرص Kinoko Platinum صفر است و هنوز عوارض خاصی از تداخلات دارویی یا مصرف بیش از حد دارو گزارش نشده است.

قرص کینوکو پلاتینیوم در ایالات متحده آمریکا تولید می شوند، دارای تاییدیه GMP هستند و در سراسر جهان به فروش می رسند. اگر این محصول مشکلات جزئی داشت، مجوز فروش در اروپا و آمریکا را نداشت.


علاوه بر این، قرص پلاتینیوم AHCC دارای فرمول گیاهی است. این بدان معناست که حتی کپسول ها از ژلاتین گیاهی ساخته شده و برای گیاهخواران (گیاهخواران) مناسب است.

همچنین کپسول پلاتین AHCC فاقد گلوتن است و برای کسانی که به گلوتن حساسیت دارند مشکلی ایجاد نمی کند.

همچنین این محصول یک GMO (ارگانیسم اصلاح شده ژنتیکی) نیست، یعنی هیچ گونه دستکاری ژنتیکی در تهیه و پرورش قارچ صورت نگرفته است و این کاملا طبیعی است.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی (HPV) مسری ترین بیماری مقاربتی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است و به طور کلی با زگیل متفاوت است. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلومای انسانی HVP (Human Papillomavirus) است که تنها از طریق تماس مستقیم با پوست در حین رابطه جنسی منتقل می شود.

برخی از ویروس‌ها مانند ویروس ایدز به روش‌های مختلفی پخش می‌شوند (مانند دندان‌ها – واکسن‌های آلوده و غیره)، اما ویروس HPV تنها از طریق رابطه جنسی ناایمن منتقل می‌شود، بنابراین کسانی که به HPV آلوده شده‌اند این کار را نمی‌کنند. ممکن است از داشتن رابطه امتناع کند.

آیا HPV STD در ایران شایع است؟

امروزه زگیل تناسلی در کشور ما یک بیماری خاموش باقی مانده و به سرعت در حال گسترش است. متأسفانه اکثر افراد آگاهی و درک درستی از این بیماری ندارند و معمولاً تا زمانی که بیماری خود را یاد می گیرند، این ویروس به حدی پیشرفت کرده است که درمان آن بسیار دشوار یا حتی غیرممکن می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com